27 Mayıs 2011 Cuma

Defineci Anılarından Seçmeler

Ülkemizde izinsiz kazı yapmak ve define aramak yasak. Bu yasağa rağmen define arayan ve izinsiz kazı yapan bir çok kişi var. Bu kişiler olduğu sürece de şehir efsaneleri bitmez. Cinler, tılsımlar, rüyalar metafizik hepsi vardır. Bu anlatılan olaylardan çok güzel sürükleyici LOST tadında bir dizi yapılabilir.

Metafizikten uzak duyduğum bir olay paylaşacağım.

Defineci arama yaparken kendisini tarihi bir çınar altında bulur. Arama ve kazı yapmak yasak olduğu halde Çınarın kökünü açar ve bir iskelet ile karşılaşır. Yeraltından iskelet çıkması çok doğal.

Şikayet üzerine gelen polis defineciyi suç üstü yakalar :)

Definecinin savunması şöyledir;

“Memur bey, günlerdir aynı rüyayı görüyorum. Bu çınar altında biri bana şöyle sesleniyor; Burada sıkıştım. Çıkar beni buradan. Ben de günlerdir kabus olmaya başlayan bu rüya üzerine burayı açtım ve bu mezarla karşılaştım.”

Güzel memleketimde siyasetçi olmadan nokta atışı hazır cevaplar bu derece oluyor. Siyasetçileri de siz düşünün artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder